Saluda

Este blog que ahora publicamos, nace ante la necesidad de establecer una comunicación mas fluida entre los socios de la A.VV. CESALPINA .
Marcará un antes y un después en los objetivos de transparencia y de participación entre los socios y su Junta Directiva.
Es una herramienta de uso público. Utilízalo para mantenerte informado de las decisiones que desde tu Junta Directiva se vayan tomando, expresar tus opiniones, informarnos de deficiencias en los servicios, dar cuenta de proyectos nuevos o simplemente leer lo que otros socios como tú, han escrito.
Nunca la comunicación ha sido tan fácil. ¡¡ Aprovéchate!!.




miércoles, 16 de junio de 2010

COMUNICACION DEL AJUNTAMENT

Li comuniquem que el dijou 17 de juny a les 7h. del matí l’empresa ISS farà un servei de desinsectació per paparres a la plaça Benet Barcelona, per aquest motiu es molt importats senyalitzar la zona afectada perquè durant el plaç de 24h. no es pot entrar en tota la zona tractada. La zona que es senyalitzarà és:



- Tota la zona de sorra de la plaça

- Els talussos laterals de la plaça

- La terrassa del bar



Per tant, durant tot el dijous 17 de juny no es podrà accedir a tota la zona senyalitzada. El divendres al matí ja es podrà accedir.

Per qualsevol dubte, pot trucar al telèfon de Salut Pública de l’Ajuntament ( 93-634-19-51) i per demanar per Sònia Turull, tècnica de Salut Pública.

També li demanem ho comuniqui al veïns que viuen als voltants de la plaça.



Moltes gràcies.

No hay comentarios:

Publicar un comentario